سنک, وبلاگ

فواید و خواص سنگ لاوا چیست؟ – سنگ آتش فشانی

فواید و خواص سنگ لاوا چیست؟ - سنگ آتش فشانی

لاوا چیست؟

در این مقاله قصد داریم در مورد فواید و خواص سنگ لاوا با شما صحبت کنیم. لاوا یکی از سنگ‌های بسیار محبوب و پرطرفدار در ساخت زیورآلات و اکسسوری‌های مختلف به خصوص اکسسوری‌های مردانه است. در واقع لاوا اسم دیگر سنگ آتشفشانی است، این سنگ یکی از در دسترس‌ترین سنگ‌های تزئینی است که به دلیل پیشینه تاریخی که دارد بسیار پرکاربرد و مهم است.

سنگ آتشفشانی چطور تشکیل می‌شود؟

این سنگ همانطور که از اسمش مشخص است در واقع همان مواد مذاب هسته‌ی زمین است که بعد از سرد شدن به شکل سنگ لاوا در می‌آید و برای استفاده در جواهرات و زیورآلات به اندازه و شکل‌های مختلفی تراش داده می‌شود. از آنجایی که این سنگ از دل هسته زمین بیرون می‌آید دارای خواص بسیار زیادی است که در ادامه این خواص را با هم بررسی می‌کنیم. همچنین بسیاری از محققین این سنگ را نماد تولد دوباره می‌دانند.

 

خواص و فواید سنگ لاوا چیست؟

خواص و فواید سنگ لاوا چیست؟

رنگ‌های سنگ لاوا

امروزه سنگ‌های لاوا به رنگ‌های مشکی، قرمز، زرد، خاکستری ، آبی ، سبز و سفید وجود دارد. به همین شکل زیورآلات و کالایی که از ان سنگ ساخته می‌شوند نیز به همین رنگ‌ها وجود دارند.

 

خواص سنگ لاوا چیست؟ (آتشفشانی)

در علم سنگ‌شناسی، این سنگ نیز دارای خواص و فواید زیاد و مهمی است. سنگ آتشفشانی به دلیل اینکه از عمق زمین به دست می‌آید منبع انرژی نیز محسوب می‌شود و مهم ترین خواص این سنگ به شرح زیر است:

  • کاهش استرس و رفع خستگی
  • بهبود و تقویت خلق و خو و اعصاب
  • کمک به فرآیند لاغری و کم کردن وزن
  • متعادل کننده انرژی‌های درونی
  • کمک به عملکرد کبد

 

انواع دستبند لاوا

انواع دستبند لاوا

 

برای مشاهده انواع زیورآلات مربوط بر روی بخش‌های زیر کلیک کنید

 

سنگ لاوا یا آتشفشانی سنگ کدام ماه تولد است؟

حتما می‌دانید که هر ماه سال، سنگ‌های مخصوص به خود را دارد که متخصصین این حوزه پیشنهاد می‌کنند در صورتی که هر کسی سنگ ماه تولد خودش را استفاده کند تاثیر بیشتر بر جسم و روح خودش دارد تا اینکه بخواهد از دیگر سنگ‌های درمانی استفاده کند.

احتمالا دوست دارید بدانید که سنگ لاوا یا آتشفشانی را به کدام ماه سال نسبت می‌دهند، حالا ما یک خوش خبری برای متولدین آبان داریم زیرا کارشناسان سنگ درمانی این سنگ را نماد و سمبل ماه آبان می‌دانند البته این موضوع به معنای این نیست که سایرین نمی‌توانند از این سنگ برای تهیه زیورآلات خودشان استفاده کنند، این موضوع را فراموش نکنید که استفاده از سنگ‌های طبیعی هیچ محدودیتی ندارد و هرکسی می‌تواند از هر نوع سنگ طبیعی استفاده کند و از خواص و ویژگی‌های آن بهره ببرد.

 

مطالعه سنگ ماه تولد آبان

 

سنگ آتشفشانی برای خانم‌ها یا آقایان؟

سنگ لاوا بیشتر برای زیورآلات مردانه به خصوص گردنبند و دستبندهای مردانه استفاده می‌شود اما اگر خانم هستید و به این سنگ علاقه دارید هم حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این سنگ که از دل زمین به سطح زمین می‌رسد و خواص بسیار زیادی دارد حتما حتما استفاده کنید.

تیم صنایع پارسی دستبند های متفاوتی از این سنگ به صورت ترکیبی و یا تکی تولید کرده است که ترکیبی‌های آن شامل دستبندهای لاوا و فیروزه، لاوا و فیروزه آفریقایی، لاوا و چشم ببر ، لاوا و چوب و …. است که هر کدام را که دوست داشته باشید می‌توانید سفارش دهید. همچنین تیم صنایع پارسی بسیار خوشحال می‌شود تا طرح‌ها و ایده‌های جدید شما با انواع سنگ‌های آتشفشانی را برای شما تولید و ارسال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *