سنک, وبلاگ

سنگ ماه مهر – سنگ­ های متولدین مهر

بعد از بررسی سنگ‌های ماه تولد برای متولدین هر ماه، تصمیم به نگارش مقاله سنگ ماه مهر گرفتیم. بدین صورت آشنایی بیشتری با سنگ‌ها و خواص آن ایجاد خواهد شد. در این نوشته می‌خواهیم درباره‌ی سنگ‌های ماه تولد مهر کدامند؟ سنگ ماه تولد مهر و خصوصیات متولدین مهر، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

 

سنگ ماه تولد مهر

سنگ ماه تولد مهر اوپال می‌باشد. در ادامه سنگ‌های زبرجد، یاقوت کبود، لاجورد و عقیق سنگ‌های ماه مهر هستند. این سنگ‌ها دارای بالاترین ارتباط با ستاره نجومی مهر ماه (ونوس) هستند، از این رو از طریق آنها، متولدین مهر ماه قادر هستند انرژی کائنات را به خودشان جذب کنند.

 

اوپال

نام این سنگ از واژه سانسرکریت (upala) که یعنی سنگ قیمتی سرچشمه دارد. 4 نمونه اوپال در طبیعت موجود است که نام آن‌ها به ترتیب عبارت است از:

  • اوپال سیاه
  • اوپال سفید
  • اوپال آبسان
  • اوپال آتشین

که در جواهر سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساخت این سنگ از مواد کم بلوری یا حتی نابلوری می‌باشد. این سنگ از طریق ژل سیلیکای که بازمانده از جانوران دریایی و آب می‌باشد تشکیل شده است. پس آن را از مواد فسیلی و ارگانیک معرفی می‌کنند. شما می‌توانید این سنگ را در سوراخ‌های صخره‌ها و استالاگتیت‌ها پیدا کنید. اوپال نوع سفید رنگ روشنی دارد و گونه تمام رنگ‌ها را بازتاب می‌کند و اوپال سیاه رنگ که دارای صورتی تیره است، از خود رنگ‌های گوناگونی را بازتاب می‌کند.

نوع اوپال آتشین دارای رنگ زرد شیشه سان است و بازی رنگ را نمایش می‌دهد. افراد رومی قدیم، از منطقه چک امروزی اوپال را کشف می‌کردند. این سنگ در کشورهای استرالیا، مکزیک، هندوراس و گواتمالا یافت می‌شود.

از نقطه جنوب استرالیا می‌توان اوپال سفید را بدست آورد و در ادامه آن شما می‌توانید این سنگ را از کشورهای آمریکا، برزیل، زیمبابوه و آفریقای جنوبی پیدا کنید. اوپال نوع آتشین را به صورت تخت تراش می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *