سنک, وبلاگ

سنگ ماه مرداد – سنگ­ های متولدین مرداد

سنگ ماه تولد مرداد

بعد از بررسی سنگ‌های ماه تولد برای متولدین هر ماه، تصمیم به نگارش مقاله سنگ ماه مرداد گرفتیم. بدین صورت آشنایی بیشتری با سنگ‌ها و خواص آن ایجاد خواهد شد. در این مقاله قصد داریم درباره‌ی سنگ‌های ماه تولد مرداد، خصوصیات متولدین مرداد صحبت کنیم. این مقاله را با دقت مطالعه بفرمایید.

 

سنگ ماه تولد مرداد

اصلی ترین سنگ ماه تولد مرداد زبرجد و سنگ‌­های فرعی متولدین مرداد عقیق سلیمانی سیاه، اونیکس، بلور کوراتز، تورمالین، ساردونیکس، کارنلین، الماس و توپاز طلایی هستند. از طریق سنگ‌های تولد خود، افراد متولد برج اسد قادر هستند غیر ممکن‌ها را ممکن کنند و از ستاره نجومی خود، انرژی کیهانی را دریافت می‌کنند. این مقاله را دنبال کنید تا بتوانید با جزئیات و اطلاعات بیشتری در این باره آشنا شوید.

زبرجد (پریدوت)

این سنگ یک سنگ قدیمی و با ارزش می‌باشد که در خاور میانه زیاد پیدا می‌شود. درخششی مانند شیشه دارد، رنگ جواهرات زبرجد با توجه به میزان آهنی که در ساختار بلوری آن وجود دارد، می‌تواند از زرد به زیتونی تا سبز قهوه‌ای متفاوت باشد. میزان سختی این سنگ بین 6.5 تا 7 درجه مو است. سبز زیتونی پر رنگ، ارزشمند ترین رنگ زبرجد است. این سنگ با توجه به زیبایی که دارد در کنار رنگش که معمولا کم نظیر است، باعث شده بسیار جذاب باشد.

نکته‌ی جالبی که در مورد این سنگ است این می‌باشد که در مدت‌های بسیار دور این سنگ را توپاز می‌نامیدند، تا اینکه فرانسوی‌ها نزدیک به سیصد سال پیش اسم این گوهر را پریدوت گذاشتند. در منطقه Mogok میانمار (برمه) بلورهای خیلی فراوانی از این سنگ یافت می‌شوند. یکی از بزرگترین نمونه‌های این سنگ (310 قیراط) در موزه واشنگتن وجود دارد. در ایالات متحده آمریکا، این سنگ خیلی کم پیش می‌آید بزرگتر از دو قیراط باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *