سنک, وبلاگ

سنگ ماه بهمن – سنگ­ های متولدین بهمن

این نوشته که موضوع آن سنگ ماه بهمن می‌باشد به توضیح سنگ‌های ماه تولد بهمن، بهترین نوع سنگ این ماه و ویژگی‌های آن می‌پردازد.

سنگ‌ ماه تولد بهمن

بهمن ماه یازدهم سال خورشیدی و ماه دوم فصل زمستان می‌باشد. اعداد شانس بهمن 7، 4 و 1 هستند. چهارشنبه روز شانس بهمن و رنگ‌های شانس این ماه قرمز، نارنجی و زرد هستند.

سیاره حاکم بهمن ماه اورانوس و بهترین ماه‌های متولدین همسر این ماه خرداد، آذر، مرداد، بهمن و اسفند می‌باشند. سمبل آن سقا و اندام‌های حساس آن پشت قلب و گردش خون، واریس و پاها می‌باشند.

سنگ‌های ماه تولد بهمن

حالا می‌رسیم به سنگ‌های ماه تولد بهمن که عبارتند از: عقیق سلیمانی ، حدید ، آکوامارین ، آمتیست ، فیروزه ، چشم ببر ، لاجورد ، کریستال کوارتز ، کوارتز دودی ، کهربا و مالاکیت.

بهترین سنگ ماه تولد بهمن

آمیتیست بهترین سنگ ماه تولد بهمن می‌باشد و سنگ‌های فرعی این ماه عقیق سبز، فیروزه، گارنت، اوپال، جاسپر و سوژیلیت می‌باشند. باور بر این می‌باشد که سنگ‌های تولد یک فرد بالاترین مطابقت و هماهنگی را با ستاره نجومی و بدن او دارد. اگر فرد بهمن ماهی از این سنگ‌ها استفاده کند، این سنگ‌ها به او کمک می‌کنند انرژی کائنات و نیز سیاره خود یعنی اورانوس را جذب کند.

سنگ آمیتیست که یکی از سنگ‌های ارزشمند خانواده کوارتز می‌باشد رنگ سلطنتی دارد (پر از رنگ بنفش- ارغوانی). این سنگ در اکثر سایه‌های بنفش، یاسی تا ارغوانی روشن موجود می‌باشد.

با توجه به فراوانی طبیعی و کوارتزهای متنوع نامحدود، آمیتیست به پر استفاده‌ ترین سنگ در میان همه‌ی سنگ‌های معدنی قیمتی تبدیل شده است. این سنگ بیشتر به شکل کریستال شش وجهی کشف می‌شود که به طور طبیعی در خیلی از سنگ‌های آذرین و دگرگونی به خصوص گنیس (سنگ جرقه) و گرانیت اتفاق می‌افتد.

امیدوار هستیم مقاله سنگ ماه بهمن برای شما مفید بوده باشد. شما می‌توانید مقاله‌های مرتبط با سنگ‌های ماه تولد را در سایت صنایع پارسی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *