سنک, وبلاگ

سنگ ماه دی – سنگ­ های متولدین دی

در این نوشته که در مورد سنگ ماه دی می‌باشد ما می‌خواهیم در مورد سنگ‌های ماه تولد دی صحبت کنیم و میزان آگاهی شما درباره‌ی انواع سنگ‌های ماه تولد دی، بهترین سنگ این ماه و خصوصیات آن را بالا ببریم. با سایت صنایع پارسی همراه باشید.

سنگ‌ ماه تولد دی

ماه دهم سال خورشیدی و نخستین ماه فصل زمستان دی می‌باشد. حالا بیایید کمی با سنگ‌ ماه تولد دی آشنا شویم. نماد حیوان دی ماه بز می‌باشد. سیاره مخصوص به این ماه سیاره زحل است.

تاریخچه سنگ‌های این ماه یا به صورت کلی انواع سنگ ماه تولد یک باور باستانی بوده و با زمان‌های پیشین مرتبط است. این باور اظهار دارد که هر کدام از نگین‌های قیمتی دارای قدرت‌های خاصی مربوط به برج فلکی خود هستند و اگر در زمان‌های مناسب این سنگ‌ها را با خود داشته باشید می‌توانید از قابلیت‌ها و مزایای درمانی و یا معنوی آن‌ها نهایت استفاده را ببرید.

سنگ‌های ماه تولد دی

بهترین سنگ ماه تولد دی

اصلی ترین سنگ تولد این ماه گارنت یا لعل می‌باشد. گروهی متشکل از ده گوهر گران بها و متفاوت که دارای ساختار شیمیایی مشابه‌ای هستند وجود دارد که نامش گارنت یا لعل می‌باشد. این گروه از نگین‌ها شامل انواع زیادی از رنگ‌ها از قبیل زرد، قرمز، بنفش، نارنجی، قهوه‌ای، صورتی، سبز یا حتی سیاه می‌شوند.

گارنت یک فیلتر شگفت انگیز سلامت برای تمام بدن می‌باشد. برای کمک به بهبود بازسازی خون، ریه‌ها و قلب، این نوع از سنگ‌های ماه دی کاربرد دارند.

امیدواریم این مقاله را با دقت مطالعه کرده باشید و اطلاعات لازم را بدست آورده و از این نوشته نهایت استفاده را برده باشید. اگر مایل بودید می‌توانید از مقاله‌های مرتبط دیگر در سایت ما نیز استفاده کنید. مقاله‌های سنگ‌ ماه‌های تولد مثلا سنگ ماه فروردین از نمونه‌های مرتبط این نوشته می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *