وبلاگ

سنگ ماه شهریور – سنگ­ های متولدین شهریور

بعد از بررسی سنگ‌های ماه تولد برای متولدین هر ماه، تصمیم به نگارش مقاله سنگ ماه شهریور گرفتیم. بدین صورت آشنایی بیشتری با سنگ‌ها و خواص آن ایجاد خواهد شد. در این مقاله می‌خواهیم اطلاعاتی درباره‌ی اینکه سنگ‌های ماه تولد شهریور کدامند؟ خصوصیات و خواص سنگ ماه تولد شهریور در اختیار شما قرار دهیم.

 

سنگ ماه تولد شهریور

سنگ ماه مولدین این ماه، یاقوت کبود می‌باشد و سنگ‌های فرعی این ماه تولد یشم سبز، کارنلین، عقیق خزه‌ای یا شجر، جاسپر، زیرکن، سیترین، آزوریت- مالاکیت هستند. سنگ ماه تولد هر کسی بیشترین مطابقت را از لحاظ انرژی و ارتعاش با او دارد. اغلب این سنگ‌ها یا در گذشته به شکل سنتی و یا به خاطر هماهنگی که ستاره نجومی هر شخص با سنگ تولد ماه او دارد انتخاب شده‌اند.

 

یاقوت کبود

برترین سنگ ماه تولد شهریور یاقوت کبود است که دارای بیشترین هماهنگی انرژی با متولدین این ماه می‌باشد. یاقوت کبود یا سافیر آبی یاقوت‌هایی هستند که رنگ قرمز ندارند. مردم عموم در نظرشان یاقوت یا سافیر را تنها به رنگ آبی می‌دانند. شما می‌توانید این سنگ جذاب را در رنگ‌های آبی تیره، سبز، سیاه، بنفش، شنگرف، زرد و نارنجی پیدا کنید. نمونه آبی رنگ برترین سنگ ماه تولد شهریور عامل وجود تیتانیوم می‌باشد. لازم به ذکر است رنگ آبی تیره یا کبود آن برای متولدین ماه مد نظر می‌باشد.

یاقوت کبود برمه دارای کیفیتی منحصر به فرد است و بعضی اوقات نا خالصی‌های سیاه پر مانند را دارا می‌باشد. توجه کنید در شناسایی محل ابتدایی سنگ، رنگ از اهمیت زیادی برخوردار است. سافیر کشمیر رنگ آبی خیلی جذابی را شامل می‌شود. شما می‌توانید در کشورهای کنیا، کامبوج، برزیل، مالاوی، تانزانیا، تایلند و زیمبابوه این گوهر را بدست آورید. همچنین تراش کابوشونی که دارد قادر است بر روی خود ستاره شش پر و بعضا دوازده پر را نمایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *