وبلاگ

انداختن انگشتر در هر انگشت چه مفهومی دارد؟

معمولا همه ما برای استفاده از زیورآلات و به خصوص انواع انگشترها بدون توجه به معنی و مفهوم آن فقط به این موضوع توجه می‌کنیم که هر انگشتر به کدام انگشت دست ما بیشتر می‌آید.اما ما قصد داریم در این مقاله به شما بگوییم که انداختن انگشتر در هر انگشت چه معنی و مفهومی می‌تواند داشته باشد. همراه صنایع پارسی باشید…

از این به بعد هر زمان که قصد خرید انگشتر را دارید قبل از اینکه انگشتر را در انگشت‌های مختلف خودتان تست کنید به این موضوع توجه کنید که می‌خواهید همان مفهوم مورد نظر را به دیگران منتقل کنید یا نه.

انگشتر انگشت کوچک

انگشت کوچک معمولا به دلیل کوچک بودن کمترین توجه را از افراد می‌گیرد اما در صورتی که انگشتری را در آن استفاده کنید می‌تواند جلب توجه مخصوص به خود را داشته باشد. انداختن انگشتر در انگشت کوچک نشان‌دهنده و سمبل ارتباط با محیط بیرون و با دیگران است. پس اگر در فکر تقویت روابط با دیگر افراد هستید از استفاده انگشتر در این انگشت غافل نشوید.

همچنین از آنجایی که این انگشت نماد هوش و ذکاوت است استفاده از آن برای انگشتر می‌تواند شما را فردی باهوش و همچنین با اعتماد به نفس نشان دهد.

انگشتر در انگشت کوچک

انگشتر انگشت حلقه

معروف‌ترین انگشت برای استفاده از انگشتر همین انگشت حلقه است که همانطور که از اسم آن مشخص است برای استفاده از حلقه ازدواج و نامزدی کاربرد دارد. این انگشت نماد و سمبل عشق، محبت و رابطه عاطفی است. از گذشته تا به حال از این انگشت برای نشان دادن عشق و ازدواج استفاده می‌شده‌است زیرا خون از این انگشت به قلب وارد می‌شود. انداختن انگشتر در هر انگشت چه مفهومی دارد؟

انگشتر در انگشت حلقه

انگشتر انگشت وسط

انگشت وسط دارای حلقه

انگشتر انگشت اشاره (سبابه)

استفاده از انگشتر در این انگشت می‌تواند نماد رهبری، مدیریت و مالکیت باشد به همین دلیل است که در گذشته پادشاهان و سلاطین از انگشتر در انگشت اشاره خود غافل نمی‌شدند. انگشتر این انگشت برای افراد جاه‌طلب با آرزوهای بزرگ مناسب است. انداختن انگشتر در هر انگشت چه مفهومی دارد؟

انگشتر در انگشت اشاره

انگشتر انگشت شصت

این انگشت برخلاف انگشت کوچک به خصایص درونی افراد توجه دارد و در فرهنگ‌های مختلف نماد ثروت و قدرت است شاید به همین دلیل است که انگشترهای انگشت شصت را بزرگ‌تر و حجیم‌تر می‌سازند.

انگشت شصت دارای حلقه

انداختن انگشتر در هر انگشت چه مفهومی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *