سنک, وبلاگ

سنگ ماه خرداد – سنگ­ های متولدین خرداد

سنگ ماه خرداد - سنگ­ های متولدین خرداد

بعد از بررسی سنگ‌های ماه تولد برای متولدین هر ماه، تصمیم به نگارش مقاله سنگ ماه خرداد گرفتیم. بدین صورت آشنایی بیشتری با سنگ‌ها و خواص آن ایجاد خواهد شد.

اصلی ترین سنگ ماه تولد خرداد مروارید می‌­باشد، به علاوه سنگ­‌های ماه تولد خرداد شامل سنگ ماه،­ سیترین، یاقوت سفید، کریزوپراس، الکساندریت، چشم ببر و زمرد هم می‌­شود. هر کدام از سنگ‌­های ماه تولد خرداد دارای خصوصیاتی است که انرژی آن‌ها سازگاری کاملی با ستاره ماه تولد خرداد دارد و سازگاری بخت و اقبال و تعادل بدنی در زندگی آن‌ها به وجود می­آورد.

مروارید، سنگ اصلی ماه خرداد

سنگ مروارید از تمام صدف‌­های دو کفه­‌ای می‌­تواند به وجود بیاید ولی مروارید از آن نوع دو کفه­‌های ارزشمند است که داخل کفه ­شان درخشان است. محل زندگی دو کفه‌­ای‌­های گروه pinctada در آب دریا می‌­باشد و می‌­توانند مرواریدهای ارزشمندی را ایجاد کنند. مروارید در داخل صدف به این صورت شکل می‌­گیرد که زمان ورود یک شی خارجی به درون صدف، صدف برای محافظت از خود و کاهش آزار شی خارجی، پوست‌ه­ای را دور آن می‌پیچاند. مروارید همین پوسته درخشان می‌­باشد. جنس پوسته به آراگونیت برمی‌­گردد (منظور از آراگونیت همان سنگ مرمری که می‌­شناسیم است).

سنگ ماه یا همان مون استون برای خردادی ها

این نوع سنگ نمون‌ه­ای است که به ماه تعلق دارد. سنگ ماه مثل مروارید، شامل خاصیت‌­های مشابه‌­ای است. این سنگ معروف به مه‌سنگ یا سنگ ماه تولد می‌­باشد. مون استون فرابنفش رنگ آبی را تحت موج‌­های بلند و فرابنفش نارنجی کمرنگ را تحت موج­‌های کوتاه از خود نمایش می‌­دهد. بازتاب رنگ سفید تا بنفش را تحت اشعه ایکس دارد. در نتیجه از طریق امواج می‌­توان این سنگ­ را شناخت. این سنگ در رنگ­‌های زرد و بی رنگ یافت می‌­شود که البته در بازتاب، درخشش آبی یا صورتی را خواهد داشت.

بقیه سنگ‌های ماه تولد خرداد را نیز در آپدیت‌های بعدی به این مقاله اضافه خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *